neděle 3. srpna 2014

Vintage butik Malé černé

Krásný večer..
Víte jak ráda, vás informuji o místech které by jste měli navštívit.
 Tentokrát vás pozvu do nově otevřeného Vintage & Second Hand Malé černé

V týdnu jsem byla pozvaná na jeho slavnostní otevření a myslím, že je z fotek vidět, že si opening všichni užívali. Za mě má místo perfektní atmosféru, které vytváří především jeho originální majitelka a super kousky které do butiku přitahují další stylové zákazníky.


Já jsem ukořistila retro halenku s ozdobeným límečkem a pánskou košili. 
Další vyhlídnuté kousky mi před nosem vzali ostatní:( například perfektní puntikatý baťůžek který jsem si pro sebe nestihla urvat.
 Proto vám doporučuji zajít co nejdříve..ať vám něco neuteče.
Malé černé najdete v Haškově ulici a otevřeno je od 11-21 každý den kromě pondělí.

Co si budeme povídat, malé obchůdky s duší a osobním přístupem, kde si navíc koupíte originální vintage záležitosti jsou stejně nejlepší.

Máte také oblíbený nějaký podobný obchůdek?

Za fotky děkuji T. Lefendovi:)




 Konečně opět ve společnosti holek vizualek:) Můj smích se nesl celým obchůdkem:)

Kouzelná majitelka:)



To je tak, když jdu na opening rovnou z Mac:)











Dorazila i návrhářka Hana Frišonsová






16 komentářů:

  1. Moc hezký butik . :) Paní návrhářka vypadá hodně extravagantně. :D
    No a taky moc hezky píšeš. :) Už dlouho jsem nebyla na tvém blogu a začínám toho litovat.
    Jinak - vždycky jsem chtěla tvoji postavu...
    fashionblogbymarie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máji moc děkuji..doufám, že se budeš opět vracet pravidelně:)

      Vymazat
  2. Interiér mají zařízený pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Obchod vypadá moc pěkně. Díky za tip, alespoň vím, co omrknout při příští návštěvě Prahy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Looks like fun!

    Check out my latest OUTFIT POST and my other posts on Venoma's fashion diary
    XoXo Venoma

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá tak pohodově podle těch fotek, věřím že sis to tam užila. Jinak moc ti sluší ten outfit co máš na sobě a hlavně klobouk který neustále obdivuji :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Príjemne to tam vyzerá, celé to pôsobí super dojmom :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. No ale cenově to asi jako sekáč asi nebude co? No uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, právě že ceny jsou super. Za halenku a košili jsem tam nechala 320,-

      Vymazat
    2. no tak to mě překvapilo,jak bude čas tak se tam zajdu podívat a třeba něco ulovím :)

      Vymazat
  8. hezký obchůdek, určitě budou mít spoustu zajímavých kousků

    OdpovědětVymazat
  9. Obchůdek vypadá zajímavě! Ten musíme prozkoumat;).
    www.audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář. Na blogu se zobrazí hned po schválení:)
Komentovat můžete i anonymně, bez google účtu.